File de poveste

marți, 8 octombrie 2013

Back on track !



      Datorita unor evenimente neasteptate, dragul meu laptop m-a tradat si a decis sa intre in concediu fara plata pentru o saptamana. In acel interval nefericit singura mea sursa conectabila la internet mi-a ramas BlackBerry-ul, care a facut fata cu brio situatiei.
     
      Ce am mai facut in ultima vreme?

- Am fost la control, la clinica. Totul e foarte bine si frumos,  micuta Eva avea 700 grame ( acum 2 saptamani), placenta a urcat, nu mai avem nici o problema.
- Am simtit contractii Braxton-Hicks nedureroase, dar neplacute. Avem 27 saptamani, deci o nastere prematura e periculoasa...
- Eva e din ce in ce mai vesela si mai inventiva in miscari !
- Mi-am facut un plan de nastere pe care il voi posta si aici, poate mai inspir ceva gravidute.
- Mi-am cumparat vesta Boba si am comandat o multime de lucruri si carti pe care sper sa le primesc cat mai curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu