File de poveste

marți, 24 septembrie 2013

Primul meu Baby Wrap Boba !


Zilele trecute mi-am comandat de pe www.kiddyshop.ro mult visatul wrap elastic de la Boba Wrap !
Lucrurile au decurs simplu si frumos : am vazut produsul dorit - Wrap Elastic Boba Wrap, Dark Pink , l-am comandat si in 2 zile dragii de curieri marca Fan Curier mi l-au adus.

Cum am reactionat? Ca un copil ce isi primeste jucaria mult visata; Boba Wrap-ul este oficial prima cumparatura pe care o fac pentru bebelina mea.






M-am abtinut cu greu sa nu "sfasii" cutia pentru a simti materialul ( 95% bumbac si 5% spandex - combinatie perfecta pentru a-i oferi elasticitate si rezistenta) atat de moale si placuuuuuut !








          Pachetul Boba Wrap contine: - Wrap-ul elastic Boba - Dark Pink, cu o latime de 50,8 cm si lungime de 503 cm, Husa speciala pentru wrap, din acelasi material delicios la atingere si 3 brosuri : instructiuni de folosire a wrap-ului, Beneficiile Baby-Wearing-ului si Manual de siguranta pentru purtarea bebelusului.






Culoare este savuroasa,  materialul mai mult decat placut, elasticitatea perfect distribuita.

Si acum, sa il probam. Bun. Desfacan wrapul descopar ce inseamna 5 metri...inseamna mult material, atat cat sa imi fie de folos, dar e muuuuuult. Buuun, ma dau pe revizionat filmuletele de "Cum sa legi un wrap elastic" si incepem sa exersam, intai mai greu, apoi venea cumva de la sine... Acum am retinut ideea de baza a legarii si promit sa exersez, cat mai pot, dupa ce imi creste mai tare burtica nu am sa ma mai pot antrena la fel de usor, asa ca pana atunci trebuie sa devin experta. :D

Verdict: imi place la nebunie !

Wrapul elastic merita toti banii fiind deosebit de benefic pentru bebe si mama deoarece:

Imita mediul din uter
Regleaza temperatura corpului
Ajuta lactatia, imbunatateste incidenta ei si durata alaptarii
Imbunatateste protectia imunologica
Se elimina stresul micutului ( lipsa contactului mama-bebe cauzeaza eliberarea unor cantitati mari de cortizol - hormonul stresului. Nivelurile mari de cortizol au impact negativ asupra dezvoltarii bebelusului deoarece opreste productia leucocitelor)
Sporeste cresterea si luarea in greutate
Sprijina reglarea starilor de veghe
Reduce apneea si respiratia neregulata
Stabilizeaza ritmul inimii
Imbunatateste comportamentul neuronal
Ofera perioade lungi de somn odihnitor
Salveaza vieti - vezi cazurile bebelusilor prematuri ingrijiti in stilul Kangoroo Care


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu