File de poveste

marți, 10 septembrie 2013

Introducere in lumea unei mamici-in-devenire


         Cum aceasta este prima postare pe blogosfera, ar fi indicat sa ma prezint. Sunt o mamica-in-devenire , insarcinata in saptamana 23 si incantata ca Dumnezeu mi-a binecuvantat viata cu o minune de bebelina, vesela si zbenguita, exact asa cum un copil fericit ar trebui sa fie !

         Daca ar m-ar intreba cineva de ce am ales sa scriu pe un blog nu as ști ce sa răspund. Stiu doar ca ador sa citesc bloguri de mămici,iar cu adevarat deosebite sunt cele in care mamicile vorbesc din propria experienta despre sarcina si viata alaturi de un bebe. Cam asta vreau sa fac si eu pe de o parte - sa imi expun public metodele, greselile si realizarile pentru ca alte mamici sa fie cu un pas inainte si pe de alta parte sa ma mobilizez si sa imi pun ideile cap la cap, pentru a trage (in cea mai fericita idee) o concluzie.

         Ce va iesi? Cel mai probabil un cumul de intamplari, idei si informații pe care le voi aduna pe masura ce sarcina mea va evolua inspre nastere, iar bebelina din faza de bebe mic in cea de bebe mare...:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu