File de poveste

vineri, 13 septembrie 2013

Cum se schimba viata...


Acum cateva luni eram un om. Acum sunt o mama. Port in pantect un suflet...

Acum cateva luni primul lucru pe care il faceam dimineata era sa verific pagina de Facebook, acum verific pagina Odiseii Fulguletilor de Ianuarie 2014 unde vorbesc cu cele mai frumoase mame. Facebook-ul il verific o data la cateva zile...

Acum cateva luni cautam haine, online si prin magazine. Acum, bookmark-ul Google Chrome imi este plin de Foldere ce tin de universul matern . Un exemplu? Am folderele intitulate : Bebe, Bloguri Mamici, Poarta-ma  (site-uri cu si despre purtarea bebelusului, cu tot felul de wrap-uri, sling-uri, sfaturi de purtare,beneficiile purtarii) apoi am un folder numit Cumparaturi ( contine linkuri catre tot ce imi trebuie sa cumpar pentru bebe), un altul intitulat Utile mami si bebe, plin de site-uri ce imi ofera informatii despre nastere, crestere, concepte si oh, multe alte lucruri utile. Apoi, pe bara de marcaje am un folder destinat articolelor Vandei de pe "GangBlog", plin de toate articolele scrise de ea pe tema "Bebe", care imi sunt de mare folos si acum si mai ales dupa marea intalnire cu bebelina.

Inainte, aveam la indemana carti din domeniul juridic ( necesitate profesionala), carti cu teme diverse, povesti fanteziste si ghiduri de calatorie marca National Geografic. Acum am Conceptul Continuum, Sarcina ta saptamana cu saptamana, Sarcina si Nastere - Ghidul femeii insarcinata, Jurnal de Sarcina, Cartea viitoarei mame, chiar deasupra capului si inca vrio 2 carti in biblioteca, tot cu si despre sarcina.
Inainte ascultam muzica, mai mult americana - Kanye West, Drake, Cold Play, Beyonce, Rihanna, Amy Winehouse ( Stiu ca ea e marca GB, nu săriți :)) ) si multe alte melodii a caror mesaj era.... diversificat, ca sa nu il numesc chiar vulgar. Acum, ascult melodii vechi romanesti, cu mesaje de calitate, predominant optimiste, muzica clasica, opera, melodii cantate la pian, vioara si combinatii instrumentale...Zen, ce mai !

Uite asa se schimba viata, acum cateva luni eram un simplu om, acum sunt o mama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu